Torsdag.

Idag är min alltid lika lediga fartfyllda dag - torsdagar är den dagen då allt måste hinnas med! Swisch, swisch liksom - och sen är dagen över, samma sak varje vecka.
Imorse väckte älskling mig kl 9, sen drog vi till parken och joggade. Blev där i över 2 timmar, joggade, pratade och flamsade runt om vartannat, skönt att bara umgås ♥ Sen kom vi hem och han lagade en ost & gustafskorv omelett åt oss, haha....men supergott var det! Efter att ha skjutsat baby till tåget drog jag till mataffären, sen hem och fixa tvätten, städa lite (Pappa & Lena kommer tillbaks till NY imorgon) och nu ska jag fixa mig och dra till Manhattan. Ska hinna träffa både Josefine och Sanjay ikväll. Jaaaa, så medans jag stressar runt så ligger pappa, Lena och syrran på stranden i Cape Cop och slappar. Livet är orättvist.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0