Trist tisdag

Dagen har verkligen segat sig förbi.....vaknade tidigt imorse av att älskling spelade reggae från laptopen, det var länge sen han gjorde nån mixskiva eller reklam för sig själv, men inatt hade han tydligen mixat ihop två 20 min mixar som ligger uppe på facebook nu, synd att jag inte listat ut hur man ska kunna lägga över dem på bloggen... jag är så sjukt oteknisk!

Efter jobbet var jag ute och shoppade ballonger, och födelsedagskort, imorgon fyller Liana 21 - vilket är väldigt stort här. Det är då man blir laglig hahha....bättre sent än aldrig liksom! Eftersom svärföräldrarna är i Jamaica tänkte jag ta extra bra hand om henne så hon inte känner sig bortglömd....=)

Ikväll blir det slapp, måste kolla på "The Hills" och "The City" men annars blir det nog att sova tidigt, har bytt skift imorgon så jobbar 9 -5. Gillart inte, har hellre lite sovmorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0