You spin me right round baby, round, round!



Alltså, livet snurrar på så fort just nu, jag hinner knappt med! Pappa & Lena är här - de kom igår, det är verkligen superkul! Hela helgen var bara fest och jobb och mera jobb, och alldelens för lite sömn! Dessutom har jag hunnit med att krocka svärmors bil.....typiskt mig att alltid hamna i trubbel! Just nu sitter jag och väntar på middagen - gästerna lagar körrfärsbiffar och brunsås, sallad och potatis *mmmmm*, ett glas vin har jag också. Perfekt!

Jag vet inte när jag ska ha tid att riktigt uppdatera faktiskt! Ni får stå ut med en död blogg, eller som min syster sa "jaaa, du är ju ingen bloggdrottning direkt" haha....syrran som förresten hoppade ut från ett plan igår, med fallskärm i och för sig - men ändå...galning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0