Gray is my color

Mina nya fina tofflor.... varje vinter måste jag ha mysiga tofflor att hasa omkring i. Förra året köpte jag liknande innan jag åkte till Sverige, och farmor älskade dem så mycket att hon tog över dem när hon låg på sjukhuset. Vackra lilla farmor med alldelens för stora tofflor... hon studsar säkert runt i himlen med dem på sig nu ♥

Idag åkte Madeléne hem till Sverige efter 13 månader här, jag kommer sakna henne...men vi ses ju snart i Dalarna, jag längtar så sjukt mycket just nu!

 


 

Har ni vissa ord som ni aldrig lär er stava till? Jag har flera stycken, tex: riktigt. Okej jag vet hur man stavar det men jag skriver alltid fel om jag inte tänker efter, typ riktit. Sen färgen grå på engelska = grey/gray? Tills jag googlade det (jag är verkligen google-nörd!) och det visade sig att man kan stava det på båda sätten "Grey (often spelled gray in the United States"


 



Kommentarer
Anonym

Mitt älskade hjärta varför köpa saker när du vet att det snart är jul, ÄLSKAR DEJ!!!

2010-11-23 @ 23:43:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0