Hemskaste i världen - sprutor!

Okej peoples, så helgen var bra såklart. Jag sov mest, haha - som alltid nu för tiden, det är tydligen så det funkar i början såhär av...den blivande tjockisperioden liksom....

Hela Lördagen var vi i huset och städade ut skräp och målade de sista fläckarna på väggarna efter repor m.m när de flyttat runt maskinerna och allt sånt. På kvällen var vi och festade inne på Manhattan, himla trevligt, lyxigt ställe som vår vän hade hyrt för sin 25-års fest.

Söndagen sprang jag massa ärenden (och sov mellan varven) och sen till huset för att mata alla schyssta killar som var där och hjälpte Kevin med gästrummen. That's it.
Oh, jag och Tanisha hann med en battle of the butts också, sånt händer ju då och då....



Jag brukar förlora (tro det eller ej......) men vänta bara....

Idag hade jag läkartid igen, efter en del bråk *hmmm* gick jag med på att ta stick i fingret, och min fina sjuksköterska fick för sig att läsa upp min journal för Kevin. Såhär fint hade de skrivit om mig "Patient is very scared of needles. Make sure husband is around to hold her down. Always have Anne do her bloodwork" HA HA HA, dessuom hade hon skrivit en liten lapp som låg i journalen, "Patients blood pressure spikes when you mention needles"  jag dööör, vilket rykte va? Det är faktiskt sant jag låter bara en av dem sticka mig eftersom hon redan sett alla mina utbrott och inte en enda gång klagat, bara haft massa tålamod och dessutom gillar hon verkligen Kevin + att hon är skön avslappnad jamaican med massa humor. Jag ska bli bättre jag måstre bara hitta en bra psykolog först som kan hjärntvätta mig lite...........



Kommentarer
Christine

Älskade, underbara vännen! Åhh, GRATTIS, GRATTIS! Jag är så lycklig för er skull! Jag kommer gärna till NY och är barnvakt när det behövs :) Massa kramar!

RobertEpica

Hej ! Som ni ser på utsikten att tjäna extra pengar ? Om du är redo att tjäna pengar utöver , sin huvudsakliga inkomst och om du inte är rädd för svårigheter , så jag föreslår att du partnerskap . Nu samlar jag team bestående av människor från hela världen , för det skulle göra pengar tillsammans ! Vi behöver alla !Oroa dig inte , du behöver från allmänheten att vissa färdigheter . Jag ska förklara allt för dig , och du gör det beslutet själva.
Vad skulle du vilja att bättre förstå vad som pågick , följ länken och läsa allt . Jag är säker på att ni förstår !
ojooo.2bj .ru
Ytterligare kontakta mig på kontakterna och jag kommer att svara på alla dina frågor och ger dig steg för steg som gör att du kan uppnå bra resultat inom några veckor !

2014-01-10 @ 22:57:37
URL: http://ojooo.2bj.ru/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0