Höst!

Vädret är lika risigt som mitt hår, typ....

Vaknade tidigt imorse med älskling som åkte till huset. Hann med att slappa lite på Starbucks innan jobbet, inte dåligt! Huvudvärken kommer och går under dagen men inte alls lika illa som det var i början av veckan så jag hoppas jag är frisk till helgen, det är party på gång.... =)

 

Alltid lika slutkörd efter jobbet men lagade pasta och körrfärssås ikväll, supergott! Eller, jag och svärmor gillar det de andra tycker det är konstigt med ketchup, creme fraiche, morötter och paprika i maten men de äter lite iaf....Kevin brukar gilla det, men han är ju alltid en dag efter med maten eftersom han kommer hem sent blir det alltid lunchlåda dagen efter för honom.

 

Fick UNDERBARA nyheter på jobbet idag (efter hjärtstillestånd - jag trodde jag höll på att få sparken!) Jag blir flyttat till en annan avdelning, alltså noooooo more kundservice för mig. Ist blir det den avdelningen som jobbar direkt med våra tillverkare och leverantörer, dvs se till att alla beställningar som det är problem med antingen får nya produkter eller sina pengar tillbaks, samt att kolla status på alla försenade leveranser. Jippi! Okej, det kanske låter trist - men i grund och botten gillar jag det här jobbet och att få flytta bort från det stora rummet med alla galna telefonsamtal, till ett stort kontor med 2 andra tjejer med mycket större skrivbord, mycket bättre och större datorskärmar och mer ansvar och frihet - det känns bra! =)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0