Huvudvärk

Min syster är typ världens roligaste, hennes anledning #1 till att hålla på och färga, slinga håret är att det blir lite slitet och hon kan sätta upp det i tofs eller frisyrer - eftersom hon är så lyckligt lottad att ha helt sinnesjukt silkesmjukt, glansigt hår i vanliga fall.......


Själv funderar jag på att hoppa från en bro. Min huvudvärk blir bara värre och värre jag fattar inte hur jag klarade av jobbet idag. Sov 3 timmar när jag kom hem men mår fortfarande skit. Tror inte jag klarar av att jobba imorgon alltså, ska det blir dags att stanna hemma för första gången någonsin från det här jobbet? Vi får se imorgon bitti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0