Seg Lördag....

Vi har verkligen "sniglat" oss idag. Kevin åkte till huset runt 12-tiden efter att vi haft sovmorgon, jag packade lite saker och släpade över dit på eftermiddagen. Vi har shoppat glödlampor och lampknappar och installerat lampan över spegeln i badrummet. That's it idag, förutom att vi hasat omkring i huset och funderat över livet. Nu är vi hemma, nyduschad, har precis satt igång första maskinen tvätt, och har precis beställt pizza. Riktig slapp dag helt enkelt.... ganska skönt faktiskt! Håller på att ladda ner en film också så snart blir det att krypa ner i sängen.

Imorgon - då ni....blir det andra bullar. Kanske iaf. Kev ska städa ur huset och antagligen måla det som ska bli lilla bönans rum om vi har kommit överens om färgen tills dess.... jag ska absolut tvätta klart, städa vårt sovrum och försöka shoppa klart inför julen. Dessutom är det dags att göra en ny rensning av garderoben - det är en hel del kläder som börjar bli riktigt obekväma nu, och en hel del kläder som jag inte kan använda alls.

1:a advent imorgon! MYSIGT. Jag vill också dricka glögg och käka lussebullar och ha fina ljustakar i fönstren.... Mamma & pappa jag önskar mig en adventsljustake! Tur att jag kom på det nu (jag vet inte hur jag ska lyckas packa med den hit sen, men jag kommer absolut vilja ha en nästa vinter i vårt hus....) Glögg har jag förresten i källaren, men undrar om den har nåt bäst före datum som vi passerat....



Edit: Inlägget var skriver igår men seg som jag var tryckte jag tydligen aldrig på publicera =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0