5 Oktober

Idag fokuserade jag på något väldigt viktigt på jobbet. Matlista. Den matlistan som mamma, pappa & Lena och mormor ska få ta del av snart - nämligen alla de maträtter jag vill ha när jag kommer hem! Överlycklig är jag för all svensk hemlagad mat jag ska trycka i mig, och jag vet att syrran har en lista på gång också, haha...

Annars var jobbet apjobbigt - massa sura kunder och ingen ville säga mitt namn rätt! Jag vet inte hur de kan få mitt namn till Rose, Valerie eller Beth men ni skulle bli förvånade hur många gånger per dag jag blir kallad de namnen.... det enda roliga idag var ett telefonsamtal med en rysk man som tyckte att jag gjort världens misstag att flytta till USA, och han hade tydligen vart i Sverige 1973 och det var ett fantastiskt land....Men annars var alla samtal skit- min chef mutade oss med klubbor sista timmen för att vi skulle svara i telefonerna, det var bara jag och till som jobbade mellan 5-6, de sparker fler än de anställer just nu. Poängen var iaf att cherry/cheesecake klubbor löser alla problem!




Kommentarer
The Human Condition

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-01-23 @ 16:28:06
URL: http://the-human-condition.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0