blocket.se

Satt och letade igenom alla mina bilder i hopp om att hitta bra bilder på min brudklänning. Har precis lagt upp den på blocket, tillsammans med T's klänningar, och svärmors klänning från när de firade silverbröllop. Visst att det kan vara en fin grej att sprara sin brudklänning men den kommer ju aldrig att användas igen, bara ta upp plats i garderoben..... däremot behåller jag min slöja, tiara och självklart mina smycken och skor! Eller ja, vem vet - klänningen kanske inte blir såld heller, haha...men *hoppas*!!
Anyway, hittade massa kort från festen här i NY förra hösten, som jag inte tror ni har sett, så ENJOY! =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0