Fredagar betyder oftast....

....helg, godis, ett glas vin eller två och bygga på huset. Imorgon betyder det också att syrran kommer till stan ♥ och det ska börjas med sen middag. Jag ska ta med henne ut och käka direkt när hon kommer fram, och på lördag kväll blir det party i Manhattan. Girls only. Det ska alltså bli en superbra helg och jag ser fram emot det....men först - jobb kl 9, sen måste jag hinna iväg och shoppa lite. Imorgon kör jag dessutom svärmors bil så det ska bli kul, och lite nervöst. Vill ju inte göra en favorit i repris direkt... eller ja, inte BMW imorgon, det blir Jeepen men ändå ;)

Ha en bra Fredag allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0