If you would only listen to me, you would see that I am always right....

 

 

Jag har verkligen noll tålamod på kvällarna och det är irriterande att ingen i den här familjen tycker om samma saker, hur blev det så liksom? Svärmor svor på allt att hon inte skämt bort sina barn och man, men om ingen äter samma maträtter - hur har de då klarat sig om det inte vart så att hon lagat olika mat åt dem....hmmm... =) Jag ser verkligen fram emot att bara vara jag & kevin så allt blir enklare, jag brukar kunna få honom att äta nästan vad som helst nu för tiden. Ikväll lagade jag iaf potatismos, ris, BBQfläskkotletter och kyckling med chili och vitlök. Varken svärfar eller älskling gillar grönsaker eller sallad heller. Förstår ni hur galen jag blir?! Förslag på snabblagad och enkel mat som kanske kan funka för alla i huset?

Kevins och svärfars lunchlådor. Ser inte allt för mumsigt ut kanske...haha

Sen la jag mig på soffan och sms:ade men världen. Typ. Jennifer, Kevin, Tanisha, Leelee och Josefine. Jag måste släpa mig iväg och fixa mitt abbonemang nån dag, vet ni att jag betalar extra varje månad för att messa Sverige men ni verkar aldrig få mina sms? Irriterande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0