Fest!





Söndagen var absolut en bra kväll. Eller, efter många om och men kanske jag ska tillägga! Vi var där strax efter 7 efter att ha vänt och åkt hem 2 gången efter vägen pga både mitt och älsklings korta minne (alltid lika förvånande hur snabbt man glömmer saker...haha) Maten var ggggrym, musiken var (as usual) helt amazing och alla var på bra humör. Sen kom polisen, 23.30-tiden. Varför nån orkar ringa polisen pga musiken redan innan midnatt på en dag som anses vara en av de värsta partydagarna förstår jag inte. Sänkte musiken (tillfälligt) men efter ett glatt och aningen onyktert tal från värdinnan så var festen igång igen "I rather take a ticket than shut down my party" var bara en del av vad hon hade att säga... Runt 2 tiden var polisen tillbaka, och då valde vi att skriva ner musiken ordentligen efter att de hotat att ta med sig värdinnan från festen, haha, men även efter den besöket var festen fortfarande i full gång. Strax efter 3 började vi packa ihop och kom hem runt 4 tiden. Mycket lyckad kväll - och ja - jag hade en sjuk bakfylla dagen efter, men det var det värt! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0