Min mat =)

Hela eftermiddagen igår spenderades i sängen med film, playstation, glass och mys. Runt 1-tiden inatt släpade vi oss iväg och käkade lite, jag åt den här "lilla" tacotallriken...eller åt hälften iaf! Sen hem och kolla på film, vi såg "Kick ass" helt okeeeeej men inte toppen direkt.

Vaknade sent idag, myste med älskling och nu har vi precis gått ur sängen. Klockan är....kvart i 2 med det är absolut en pyjamasdag! Jag har börjat tvätta lite inför semestern men annars ska jag bara dega runt idag. Ikväll blir det BBQ och Kevin ska DJ'a, det räknas som sista helgen på sommaren denna helg (Labor Day Weekend) så det blir nog riktigt party, party =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0