Onsdag 1 Sep

Imorgon är jag tydligen ledig. Hade ingen aning om det förrens jag vände blad på kalendern idag på jobbet. Tydligen ska det "rätta ut" nån jag jag jobbade extra förra månaden. Inte för att jag har nåt emot övertid...men chefen gillar det inte. Så ledig imorgon, ledig lördag, söndag och måndag som är helgdag. Vilken lyx =)

Blir att sova ensam inatt, älskling måste jobba dubbla skift igen. Har spenderat kvällen i sängen med Liana och filmer. Har sjukt mensvärk och den som sa att träna hjälper har fel. Jag försökte mig på att jogga i parken både i måndags och ikväll men jag hade för ont. Blev promenad ist....vet inte hur jag ska komma i form för Mexico i den här takten haha...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0