Vart fan är passet?!!!

Sista grejjen att packa ner är passet...som jag såklart aldrig hittar (samma sak vaaaaarje gång). Jag tycket alltid att jag har ett bra ställe som jag kommer komma ihåg, men jag glömmer bort så snabbt sen går jag här och mumlar "om jag var ett pass, vart skulle jag ligga då...?" Lillasyster var med på telefon och gav mig förslag om vart det kunde ligga. Tillslut hittade jag det i kylen, mellan purjolöken och paprikan. Typ. I alla fall var platsen jag lagt passet på lika random som om jag hade gömt det i kylen.
Men hittat! Och strax åker vi...... =)


Kommentarer
josie

i kyyylleeen??hehe du e ju galen=) vem fan tanker pa att lagga passet dar.hahaha

ha det underbart fina isabelle.tack fo att ni kom igen.

hores och cs na du e hemma.puss

2010-09-14 @ 17:27:09
URL: http://jdream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0