26 going on 30..*puuhh!*

Jaaa, hörrni idag är min födelsedag. Hurra till mig. Eller som Kevin sa (eftersom han tror att kvinnor åldras fortare än män...) "I'm so lucky that you are still alive, maybe you can make it another year..." Schysst. 26 - det betyder att jag har 4 år kvar innan jag blir gammal, eller innan jag blir vuxen.... woohooo! ;)

Fick fina blommor av min man igår kväll, och sen överraskade han mig på jobbet idag med mer blommor, cupcakes och ett presentkort till min favorit-örhänges-affär. Han stormade in på mitt jobb och ville beställa mat till alla och var supersocial, men min chef skickade iväg honom och mig på lunch ist, gulligt av henne också.






Mitt fina lilla kort, som tjuter som en brandvarnare när man öppnar det, haha!

När jag komer hem hade jag fått en present från mina vackra brudar Ida & Jessie också ♥



Och massa fina kort och hälsningar - tack alla gulliga - mamma, pappa, mormor, syrran och såklart alla som mailat och skrivit på facebook! Ni är underbara ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0