Anything for my baby!

Vilken lång dag det har varit! Började med att jag ringde läkaren för att avboka min tid imorgon - visade sig att de skrivit fel i mina papper och jag hade tid idag..... eftersom jag redan var på väg till jobbet så blev det 1 ½ timme på jobbet först. Höll som bäst på att lära upp den tjejen som ska ta över mina saker när jag blir mamma ledig, när chefen kom och drog med mig till köket. Där hade de dukat fram massa mat, godis, tårta, glass och massa presenter! En surprise baby shower! Blev jätteglad, men var tvungen att skynda mig till doktorn.....

Där blev det iaf kontroll, men pga mitt blodtryck var skyhigh så höll de kvar mig att ta blodprover. Ni vet väl hur mycket jag HATAR sprutor? Eftersom jag egentligen inte skulle ta några tester idag var Kevin inte med, men tillslut lät jag dem göra det ändå. Eller ja - efter att ha gråtit och haft dödsångest typ, och efter att de letat reda på Annie, den enda som får ha sprutor när mig! Jaja, I'm a baby jag vet det - men det är sån sjuk rädsla och panik jag får när de tar fram nålen..... enda anledningen är att jag såklart vill pumpkins bästa - hade jag inte vart gravid hade jag aldrig låtit dem sticka mig utan förvarning och min man att krama!

Tillbaks till jobbet och min baby shower. Käkade massa god mat och öppnade presenter! Så gulligt av dem, och vi fick en massa fina kläder, haklappar, presentkort och min gulliga chef hade köpt den barnvagnen + bilbarnstol som vi hade registrerat att vi ville ha....

Choklad klubbor som en av mina kollegor hade gjort själv

Några av presenterna...

Kevin säger att jag är bortskämd på mitt jobb och att jag kan göra vad som helst och min chef skulle ändå älska mig, haha, men jaa jag tror faktiskt att hon gillar mig! Som tur är.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0