Packar!

Ja, det är så sant - älskling har bestämt att i helgen flyttar vi. Jag måste dock erkänna att jag/vi säkert kommer sova några fler nätter hos svärisarna nästa vecka. Jag är inte helt 100% på om jag är redo att vara ensam hemma hela kvällarna, speciellt innan TV & internet kommer igång. Vi får se - men packar gör jag!

Dessutom har jag lagat mat (köttbullar och potatismos) och hunnit shoppa klart de bebisgrejer som fattades så det har vart en väldigt effektiv kväll. Jag är mer än redo att sova nu kan jag lova - men har inte ens duschat än! Jaja, imorgon har jag läkaren runt lunch-tid så kommer inte att åka till jobbet innan, utan det blir bara eftermiddagen. Skönt!

Och GLAD PÅSK på er - eftersom det är Långfredag imorgon, jag är lite avundsjuk på er där hemma som får äta massa svenskt godis ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0