T.G.I.F - äntligen!

Gud vad jag har längtat efter helgen den här veckan, jag har verkligen räknat timmarna haha....Låter dramatiskt men så sant. Dels har det vart extra tröttsamt eftersom jag vart upp sent varje kväll och hämtat hem älskling från tåget efter som vi bara har 1 bil nu när vi flyttat ut, men också för att jag känt mig superstor och tung och svullen.

Såg glada nyheter på facebook - fina kusin Linda ska komma hit i sommar! Det var på tiden att hon bestämde sig ;) Eller till Boston ska hon, och sen släpar väl syrran med sig henne hit några dagar - så jag vill bara säger det nu så du vet - DU ÄR JÄTTE VÄLKOMMEN, jag ser fram emot det - och please, pretty please köp med godis till mig när du kommer ♥

Ja. Annars har det inte hänt mycket, idag var jag och shoppade lite efter jobbet. Blev lite inredning till huset, några extra pyjamaser till pumpkin  i storlek newborn för de första veckorna + mjuka handdukar, och en skjorta till mig. Jag gav upp och köpte en mammaskjorta, haha. Jag har faktiskt klarat mig superbra hitills med att bara köpa kläder som jag vanligtvis skulle köpt - men i större storlek. Men ja, nång gång var jag väl tvungen så just nu är det Isabelle vs. mammakläder 1-1. Min fredagkväll är alltså att tvätta upp de nya bebiskläderna + handdukar och vänta på att Lee ska komma hem med pizzan, *mums*


Kommentarer
J.

Tänkte bara droppa en kommentar för att berätta hur mycket jag ÄLSKAR din blogg, tror jag börjar bli besatt. hah. Hittade iallafall dig på bloggtoppen och nu är jag fast(tror jag har bläddrat igenom nästan hela ditt arkiv).

Jag undrar om du kanske skulle kunna svara på några frågor åt mig? Här kommer dem iallafall:



1.Hur är det att bo i usa som svensk? Hur fungerar allt med språket? Jag drömmer nämligen om att lämna det här landet och engelska är inte precis mitt starkaste ämne.. Är orolig att folk ska se mig ner på mig om jag strular till det med grammatiken och sådant. Är bara 18 så har ju lite tid på mig att öva, men ändå. Har du alltid varit bra på engelska? Eller kom det eftersom? Hur fungerar det nu?



2.Flyttade du enbart för att kunna vara med kevin eller hade du funderat på det innan? Btw så är ni super söta tillsammans!



3.När du var i tonåren vad ville du då arbeta som? Är du det nu? Varför/varför inte?



4.Visste du att Kevin var ”the one” redan första gången du träffade honom?



Tacksam för svar! Hih. :)

2011-05-02 @ 18:39:40
Linda

Åh men ja det kan jag absolut! Haha, nåt särskilt godis? :) gullediig tack så mycket, självklart kommer vi o hälsar på! jag längtar sjuuukt mycket!! :D

<3

2011-05-03 @ 16:10:34
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0