Today is THE day....

...tydligen! Men det spöregnar ute och mest av allt vill jag stanna i sängen. Älskling får bära kartonger och grejer och jag - ja jag vet inte - hejja på? Haha, vilken uppdelning va?

Jag var supersmart och åkte till Ikea och handlade lite svenska grejer igår, jag ska göra Janssons frestelse imorgon så köpte ansjovis, men sen vart det mera lingonsylt, tunnbröd, saft och kaviar också. Det jag saknar mest är messmör och godis...eller ja det har ju Marabou men godis liksom, goooooodis - hör ni det! ;) Jaja, poängen var att jag ska gå och äta frukost - tunnbröd med ost och gurka.

Vi får se hur mycket jag hinner uppdatera i helgen sen, men ha det så bra allihopa, och igen -
GLAD PÅSK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0