Bilder från min födelsedag

Är hemma hos svärisarna och lagar mat och kollar mailen. Bästa nyheten på länge (för mig just nu haha, speciellt som jag älskar Creme fraiche chili hemma i sverige) de har börjar sälja Philadelphia cooking cream med smaker, så Santa Fe är suuuuupergott! Blandade med stekt kött och pasta, enkelt och gott.

Vi har sovit i huset sen i lördags, men min data får stanna här tillsvidare eftersom vårat internet inte funkar än i huset, bara facebooken via mobilen som kommer till användning.

Magen växer så fort just nu, och mina fingrar och fötter har svullnat upp. Det är tungt och jobbigt just nu känns det som, och speciellt eftersom jag knappt sover på nätterna längre.

Neh hörrni jag är alldelens för trött och varm för att blogga ikväll, lägger upp lite bilder från min födelsedag ist:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0