30-års firande!

Jag prioriterar inte bloggen just nu. Jag är konstant trött och obekväm, och eftersom jag sitter vid datorn nästan hela dagen på jobbet så vill jag helst inte sitta när jag kommer hem också. Dessutom är sladden som laddar min laptop glapp nu också så orkar fixa och trixa med den hela tiden..... =)

Helgen var iaf helt fantastiskt bra! Fredag efter jobbet åkte jag till Manhattan för att umgås med min älskling som fyllde 30! Stackaren hade tagit på sig att jobba dubbla pass (07 - 23). Köpte med mig en tårta som jag lämnade av vid hans jobb, sen gick vi och åt middag, sen tillbaks till hans jobb och åt tårta med hans jobbkompisar. Kom hem strax efter midnatt och somnade direkt.

Lördagen städade vi, jag tvättade några maskiner och sen var Kevin till huset en sväng. Eftersom hans kusin + fru hade planerat att komma hit från Boston så höll jag Kevin hemma hela eftermiddagen, och det var verkligen en bra överraskning! Han såg så förvirrad ut när de kom in, och de är helt fantastiska människor! Sen slappade vi och fixade oss innan det var dags att åka till Manhattan igen för middag. Käkade på Hell's Kitchen - supergod mat, och sen hamnade vi på Laugh Lounge NYC. Jag förväntade mig inte så mycket eftersom det alltid kan vara lite halvdåligt med stand-up komiker som vet vad de gör, men vi skrattade verkligen genom hela showen! Superbra, det var faktiskt ingen av komikerna som inte hade bra skämt, absolut över förväntan!!!!! Efter 4 kom vi hem och somnade snabbt, eller efter att jag och C sprugit barfota (första gången i år) i gräset, haha.

Söndagen sov vi länge, sen gjorde svärmor jamaicansk frukost. Efter att kusin + C åkt hem så var jag och Kevin på en mässa för renovering och design, fick lite bra idéer för huset! Pratade i telefon med pappa, mamma och Ida, och sen till huset och installera persienner i sovrummet....Sen var vi till gallerian *pust!* och sen tog vi en liten spontan dejt, och åkte att käka glass på Cold Stone. Kvällen blev att mysa hemma framför filmer! Fullspäckad helg helt enkelt, men som sagt - himla mysig ♥








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0