Det här med att....

....i efterhand uppdatera sin blogg med vad som hänt sen sist är inte direkt enkelt, det känns som så mycket att försöka trycka in. Som sagt så var min pappa här, och under den tiden kom även min fina syster till New York. När pappa åkt så hade jag & syrran en vecka att bara umgås innan min vän Ida kom på semester! Med allt besök har det blivit en hel del shopping (för deras del mest, jag försöker hålla mig lugn eftersom jag inte jobbar just nu.....), ett stort antal restaurangbesök, och lite "turistande". Det har vart jättemysigt, men nu blir det att slappa lite - och ladda om innan mamma med vän kommer hit om 9 dagar. Full fart framåt denna sommar! =)



Kommentarer
a

Snälla snälla visa lite bilder på huset, hur det blev. Vart i NY bor ni? Vilken del?

2011-08-20 @ 14:24:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0