I'm baaaaack!

Nu har jag inget mer sällskap på några dagar så då ska jag lägga lite mer kärlek på bloggen.
Så! Hej igen då =)
Dagarena rullar på så fort, och på Måndag är det faktiskt dags för mig att gå tillbaks till jobbet......redan, inte alls redo för det. Idag åkte också fina Ida hem till Sverige, och min underbara, gulliga, roliga och fantastiskt galna syster tillbaks till Boston och ska på Måndag flytta hem till Sverige. Massor av tårar! Ikväll ska jag deppa, imorgon är jag tillbaks som vanligt.


Kommentarer
linda

Jaa, hon är tillbaka ;)



Förstår att det blir väldig omställning.. Men vad KUL att du haft så mkt besök. Jag vill också fortfarande komma!!!

2011-08-20 @ 13:13:22
URL: http://bylindaly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0