7 Februari

Äntligen funkar blogg.se igen!

Direkt vi kom hem från huset igår somnade jag. Supertrött. Vi sprang på Ikea och Lowes igår och letade lampor till huset, sen målade jag bebisrummet en sista gång medans Kevin fixade och spacklade vissa småsaker. Det har alltså vart en fullspäckad "fixar-helg" *Pust!*  Idag har jag träningsvärk i armarna, benen och nacken efter att ha klättrat och sträckt mig fram och tillbaks hela helgen, haha. Det var nog bra för mig - träning är inget jag har prioriterat senaste månaderna, tyvärr....

Så fast jag sov i stort sett 8 timmar inatt så har jag vart sjukligt trött idag på jobbet, och jag borde egentligen sova redan = dags att duscha och gå och lägga mig.



Kommentarer
linda

Ta hand om dig gumman ;)

2011-02-08 @ 08:13:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0