♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hur var eran alla ♥-ns dag?
Hoppas den var faaaantastisk!

Själv pussade jag lite extra på min sovande man innan jag åkte till jobbet, fick X antal samtal från min fina man till jobbet för att hålla mig uppdaterad att han fortfarande älskar mig (ibland undrar jag verkligen hur det kommer sig att man chef inte ger mig sparken, haha!) Efter jobbet var jag ute och käkade middag med svärföräldrarna och Lee, hem och duscha sen kom Kevin äntligen hem. Fick ett superfint halsband, massa lotter och en vackert kort. Kevin har alltid vart bra på presenter, det är en av hans talanger haha...




Vitt guld/guld/diamanter.
Det tog mig ett tag att se att det är en kvinna som håller ett barn, så det betyder extra mycket att få det av honom just nu.

Senare ikväll ska jag skrapa mina lotter, håll tummarna att jag vinner massa pengar. Men kom igen nu då - om jag gör det så kan jag ju flyga hit hela min familj till förlossningen och mysa hela sommaren! Det låter ju bra.



Kommentarer
Anonym

Vilket underbart vackert halsband du fått,Älskar er båda!!! <3 <3

2011-02-16 @ 21:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0