I love the way you kiss

Kvällen igår var...priceless. Jag skrattade så sjukt mycket, men strax efter 2 inatt så blev det bara för mycket för gifta & gravida mig och jag släpade med min tjejerna hem. Efter att ha uppdaterat kvällen för Kevin så somnade vi efter 3.30 nångång, men det var verkligen en hysterisk kväll! =)

Jag vaknade imorse av att pumkin körde galen kickboxning där inne, vi kunde faktiskt se på magen när han sparkade till! Sen släpade vi oss upp, köpte med oss frukost och åkte till huset. Resten av dagen har vi målat och städat. Det börjar se bra ut nu, äntligen!

Kvällen blir nog lugn, jag är helt utmattad idag. Inte lika pigg och partyglad som min älskade syrra som drog till Canada igår, haha, hon vet verkligen hur man lever livet =)



Kommentarer
linda

Vilken fin bild, snyggo!!!

2011-02-06 @ 18:49:11
Hannah

Precis en såndär top har/hade jag med när magen var rund o fin. Fast brun.

2011-02-23 @ 10:39:53
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0