Störig Söndag.

Här sitter jag mitt i kaoset.
Musik, TV och playstation - allt på samma gång, och det är precis som vanligt i det här huset. Lite för mycket för min del, jag är sjukligt trött! Vi var uppe med tuppen imorse och var på en föreläsning om hur man barnsäkrar hemmet, och om vilka vagnar, spjälsängar m.m som är säkrast och godkända. Direkt hem och Skypade med Ida, sen telefon med mamma och Jessie- men det bröts ju efter bara någon minut =( Vet inte vad som hände mellan våra telefoner....sen gav jag mig på husfru grejerna: har tvättat flera maskiner, och stortstädat. Nu skulle jag verkligen behöva en powernap men det funkar inte med allt oljud! Skulle egentligen på bio ikväll också - men med Kevin fast framför sitt playstation tvivlar jag på att vi kommer iväg....

Igår var vi i huset heeeela dagen och fixade, kom hem sent och beställde hem pizza och kollade på filmer. Inga partypinglor här alltså! Mina svärföräldrar däremot kom hem runt 5 imorse efter att ha vart ute och festat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0