Uppdatering från helgen

Helgen var full fart framåt, jag hann knappt sitta vid datorn alls. Var ute och käkade middag med Lee och Val på fredagen (min efterätt på bilden, vanilla cheesecake) Kevin hade jobbat dubbla skift från Onsdagen och kom hem runt 9 på Lördag morgon, jag gick upp strax efter det, var och fixade min naglar, kom hem och skypade med pappa och sen åkte vi till huset och fixade. Blev kvar där till strax efter 21-tiden. Skulle egentligen ut och festa men stackars älskling var supertrött och vi släpade oss ut och käkade mysig middag - sen hem och somnade runt midnatt! Haha, vilka gamlingar..... Söndagen var vi i huset heeeeela dagen, jag hann prata i telefon med mamma ett tag på eftermiddagen.... kom hem runt 20.30 igårkväll och duschade och slappade framför en film. Inget roligare än så!

Däremot är det skönt att huset börjar bli klart. Eller kanske inte klart men redo att vi ska kunna flytta in iaf! Ser fram emot det! =)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0