Every week brings us closer to you

Idag mår jag av nån anledning lite bättre, tack och lov. Fortfarande supertrött men det är allt. Eftersom jag hade tagit en 2 timmars powernap (haha) igår kväll. Som sagt kollade jag på TV tills Kevin kom hem, sen vaknade såklart pumpkin när daddy kom och klappade magen och så var det full rulle sen. Lillen sparkdes och slogs, och Kevin sjöng och knuffades tillbaks. När de väl lugnade ner sig runt 2 tiden var jag sjukt hungrig så gick upp igen och käkade yoghurt. Somnade efter 2.30 nån gång - och därför är jag aptrött idag.......
Jaja, jag ska inte klaga! =) Trots allt är jag överlycklig att jag är gravid och det är så mysigt - men kan inte fatta att det snart är över och pumpkin kommer vara ute hos oss sen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0