godis och slappning...

Jag tror det är på grund av våran sena natt igår som jag vart helt utmattad idag - vet inte om det är åldern eller magen som är boven till att jag inte pallar alltför sena nätter längre....

Det blev alltså sovmorgon, några avsnitt av "vampire diaries", frukost, tvätta sängkläder, städa badrummen, slappa i sängen med min bok, laga middag med svärmor, prata med Jessica och Ida, och fylla i mina papper för mitt greencard. That's it - det är min sköna, avslappnade söndag. Just nu ligger jag i sängen med de sista bitarna av mitt svenska lösgodis och kollar på min man som spelar playstation. Jag var nyss med och körde några race men jag tröttnar så snabbt. Blir nog att sova snart för mig ist!

Imorgon är det nya vecka igen, och 5 hela arbetsdagar framför mig! Känns ju som jättelångt kvar tills nästa helg, eller Fredag då jag ska till läkaren igen.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0