Ny seg söndag!

God Morgon!
Helgen är nästan förbi (redan) fast jag knappt gjort nånting.... Min fina syster kom hit sent i fredags kväll, vi babblade lite innan vi gick och la oss, och igår morse var vi ute på en Diner och åt frukost - men sen var hon tvungen att åka igen =( Verkligen snabbi,s men alltid lika kul att hon kommer och hälsar på ♥
Resten av dagen spenderas i bilen, känns det som iaf! Jag och Kevin var till huset en sväng, vi var på banken, och sen och handlade lite. Jag var hemma på eftermiddagen och började med tvätten och pratade i telefon med mamma medans Kevins städade. Perfekt uppdelning =) Kvällen blev middag från Olive Garden och vi kollade på "Inception".

Idag....vi var uppe tidigt men slappade i sängen med TV'n. Kev är på väg till huset och jag ska fixa klart tvätten och mina greeencard papper och sen får vi se. Jag skulle vilja ta en promenad när solen äntligen skiner! Dessutom behöver jag betala räkningarna......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0