Olive Garden och mera snö

Har precis kommit hem från middag och massa ärenden med Tanisha. Hon behövde en kväll ifrån sin man och dotter. Vi hann med lite nödvändig tråkig shopping - alltså: salt att få bort snön med, lotion, städprylar, hårspray m.m. Sen käkade vi middag på Olive Garden, alltid lika gott - det enda som suger nu är att jag inte kan dricka vinet haha, de har verkligen supergott vin där. Det blev Sprite till maten ist - jag åt lax och broccoli. Sen var jag hem och bytta BMW'n mot svärmors Jeep ist innan jag körde hem Tanisha. Det har frysit på nu och jag fick inget stopp på bilen, idag kan vi snacka om att glida fram....dessutom har det börjat snöa igen!



Nu blir det duschen, sen sängen med min bok innan Kev kommer hem. Det är meningen att han ska åka bort imorgon med sina killkompisar och komma tillbaks på söndag, men jag vet inte om det kommer hända pga vädret. Vi får se. Isf har jag redan planerat in en shoppingdag imorgon, jag behöver lite nya, större kläder och viktigare - underkläder! Vi får ser hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0