Påfyllning i garderoben

Jag har vägrat mammakläder. Typ. Jag fick ett par gravid-jeans i julklapp av mamma & mormor som Kevin hade tvingat mig att prova när vi var i Sverige. Jag gillar dem, helt vanliga skinnyjeans med plats för magen =) Anywayyy, annars har jag bara rensat och rensat min garderob utan att fylla på nåt nytt alls.

Min fina svärmor kom hem med en stor shoppingbag med kläder till mig idag! Hon och Leelee hade spenderat kvällen med att springa i butiker och leta nya kläder till mig, så gulligt. Jag fick 2 par finbyxor, ett par tights, 2 partytoppar, 2 tröjor, några par trosor & BH, och hon hade handlat lite bebiskläder till bönan som hon gillade. Det var verkligen nödvändigt och jag är så glad och tacksam för att min svärmor finns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0