Söndag kväll.

Gud va jag har slappat idag alltså! Vaknade runt 10, käkade frukost med älskling, bloggade lite, läste Expressen och sen somnade jag igen. Sen vart jag kvar i sängen till strax efter 15 - vaknade av att Kevin spelade sitt älskade playstation. Tog en dusch, blåste håret sen ringde mamma. Sen hamnade jag direkt på skype med pappa, och nu är jag tillbaks på bloggen =) Har i alla fall fixat planer för kvällen eftersom min man hamnar i nån slags dimma när han spelar, lite som "yes baby to everything you say - except if you ask me to get off the games" haha. Så jag ska fixa mig iordning nu för middag ute och sen bio med Nathalie och Clark. Trevligt. Måste bara bestämma mig för vart Kevin ska få ta mig till, det lutar lite åt Red Lobster eftersom jag är sugen på deras friterade bläckfisk med broccoli och paprika - det är verkligen deeeeelicious!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0