Tacos

Kom hem från jobbet och somnade direkt! Vaknade 2 timmar senare och var superhungrig! Ingen var hemma och efter att ha grävt runt i kylväskorna och snön (ja det hade snöt mer inatt...) utan att hitta nåt gott att äta bestämde jag mig för att släpa mig iväg och hämta hem mat. Tacos. Helt okej. Bebis vart glad och slog lite extra volter - tror det var pga att jag drack pepsi, haha. Stackaren - blir helt hyper där inne - men det ska väl kännas att det är Fredag? ;)

 

Nu väntar jag på att älskling ska komma hem, vi hade ett litet tjafs igår och jag var nog lite, lite överkänslig och har fått flera fina "I'm sorry" - sms under dagen. Jag har ifs skrattat ihjäl mig på jobbet idag anyway så mitt dåliga humör var redan bortblåst! De 2 tjejerna jag delar kontor med är verkligen galna, Amy dricker hot sause med sugrör från shotglas ist för att hälla det på maten - sen käkar hon massa is för att bli av med att det brinner i munnen, haha. Nikki råkade skicka ett sms till en av våra leverantörer (mail som egentligen skulle gå till våran web-avdelning) där hon kallade deras kundtjänst för idioter - av misstag såklart - och fick mail tillbaka att hon borde redigera sina mail innan de skickas ut. Tur att min chef är sån superbitch att hon bara skrattade och ringde upp leverantören och sa att hon höll med! Efter att jag flyttat in på min nuvarande tjänst så gillar jag mitt jobb - ups and down - men mest pga av tjejerna jag delar kontor med. Dessutom är det ingen som stör oss och när vi vill ha aerobics och stretcha mitt på dagen i några minuter så gör vi det =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0