10 Januari

Jag borde ha vart duschad och redo att sova för länge sen, men neeeeeej...ingen självdiciplin här inte! Det ligger väl i släkten, hahaha.... har precis lagt på telefonen med syrran, hon ger mig alltid så många roliga saker att skratta åt, kvällens citat blir nog "Jag har inte ens självdiciplin att kolla ikapp på mina TV-serier" =)
Love you trollunge ♥

Jaja, nu ska jag ta tag i mig själv och få allt gjort och försöka gå och lägga mig innan Kev kommer hem. Bebisen gör kullerbyttor där inne så vi får se om jag kan somna. By the way så fick våran kompis barn idag, jag hade "1-gång-i-timmen" uppdatering unde dagen, eller från 8.30 imorse när vattnet gick tills strax innan 20-tiden när lillen föddes. *Pust!* I'm next liksom, men jag ser fram emot det.

Sov gott darlings!


Kommentarer
linda

fin bild på dig!

2011-01-11 @ 11:29:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0