Vecka 22 (+1)

Nu är jag alltså inne i vecka 23. Himla fort går det! Dags att ta nya bilder ikväll, försöker ta varje torsdag. Jag har fortfarande inte hittat nån bra sida på internet som ger all info jag vill ha för varje vecka som går, men har en uppdatering på mobilen som skickar nya info varje torsdag och den har superbra info, dock på engelska....
Tydligen är lillen ca 28 cm lång redan, och jag känner verkligen att han blir starkare varje dag! Det kickboxas och knuffas ordentligt där inne, och jag kan känna på utsidan av magen ibland när han rör sig.... tyvärr har Kevin aldrig matchat in att känna - det verkar som pumkin alltid lugnar ner sig när Kevin lägger händerna på magen - eller så sparkar han på ett helt andra sidan haha...så vi väntar.....hoppas det kommer snart - jag vet att Kevin längtar efter att få känna lillen ♥

Imorgon är det dags för ultraljud igen (extra kontroll) och min första kontroll att jag inte är på väg att föda för tidigt. Kommer behöva gå varannan vecka från och med nu då jag opererade mig för lite mer än 2 år sedan, och tydligen finns risk att jag föder för tidigt. Det vill jag verkligen inte! Första läkarbesöker utan Kev också, så det känns lite jobbigt.



Kommentarer
Erika

Kan inte detta vara en bra sida angående graviditet?

http://www.vardguiden.se/Tema/Gravid/Graviditetskalender/

Eller du kanske letade efter en på engelska? :)

2011-01-28 @ 13:18:04
URL: http://missdesperado.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0