Fööör varmt...

Om jag sa att det var varmt för några dagar sen.....så är det ännu varmare idag! Klockan är nu 8 på kvällen och det visar på 34º, för några timmar sen visade den 41º. Underbart? Javisst, om man ligger på stranden på semester - men inte med en 2-månaders bebis i ett varmt villaområde!


MEXICO 2010

Dagen har alltså varit slö. Satt ute i solen i några minuter men gav upp ganska snabbt. Har fixat lite med mina fotoalbum och lekt med lillen. Kvällen bli lugn och skön med filmmys med min man och Kadien såklart....våra gäster har dragit iväg med svärisarna in till Manhattan för en liten salsakryssning på Hudson river, de kommer tillbaka senare inatt.


Va hemskt med allting som hände i Norge tidigare idag, det finns verkligen sjuka människor där ute. Jag är dock väldigt glad att de vänner som bor och jobbar i Oslo alla mår bra - och även lillebror - även om han inte direkt bor inne i Oslo utan utanför, faktiskt befinner sig i Sverige just nu.


Kommentarer
annelie

Snälla berätta hur du tog dig till New York?

Jag vill, mer än allt annat flytta dit när jag gått klart gymnasie här i Sverige!!



Kram

2011-07-24 @ 01:58:21
URL: http://https://thingsyouwant.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0