Min lilla modell ;)


Idag har jag vart iväg till en fotostudio och fått Kadiens första proffs bilder tagna, han var så duktig! Jag behöver dem till att skicka ut birth announcements till släkt & vänner, som man gör här i USA, vilket är bilder med information om bebisens fulla namn, födelsedag och födelsevikt. Gör man det i Sverige?! Vi bestämde oss för att göra det enkelt och fint - lillen fick ligga naken på magen på en stor fluffig kudde! Tyvärr så har de vattenmärkt bilderna online rakt över hans ansikte så kommer inte lägga upp dem här - utan jag väntar på att få dem framkallade ist och sen kanske jag kan visa upp dem, ta kort på korten liksom, haha! Vi får se....

Vad jag däremot ser mer fram emot är den fotografering jag, Kevin & lillen ska ha lite senare i sommar. Vi håller på att bestämma oss för de olika teman och kläder vi vill använda oss av - det kommer bli superbra! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0