Passande outfit ;)

Ahhh. Nu har våra underbara "gäster" åkt hem! Tack för den här helgen tjejer- det var superkul att ha er här (speciellt morgonen då jag hämtade er 5.30 efter eran vilda partynatt, haha!)

Lillen sover så sött brevid mig, han fick 2 sprutor hos läkaren och skrek konstant efter det, stackaren.... det tog ett bra tag innan han lugnade ner sig, till och med efter vi kom hem var han ledsen och ville gosa ♥




Snygg liten outfit som min gulliga släkt i Sverige skickade med min kusin Linda hit. TACK!! ♥


Kommentarer
CarolineEiLondon

Ah vad han ar fin er lille son! Du verkar vara en sa harlig tjej och mamma, odramatisk och jordnara! En tjej som kampar pa med jobb, barn, hus och svarisar,lagar mat och star i. KUL att lasa!

2011-07-12 @ 11:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0