Put me in the book!

Idag tror jag minsann svärmor har tagit rekord i att ringa min telefon, mobil och hem.
Typ 100 gånger mer än en vanlig dag alltså.

Hur som helst, dagen har spenderats med shopping, matlagning och umgås med pappa & Annica. Och lillen såklart! Han är ju # 1! Däremot fick jag dåliga nyheter om en vän till familjen som tyvärr gidck bort idag. Life, life, life.....det är inte alltid rättvist och måste ta slut för varenda en av oss, vissa tidigare än andra.

Älskling jobbar lite senare ikväll, och Kadien är nybadad och ligger här och snuttar. Jag har gett mig på en av Marabou-kakorna som vi fick, och jaaaaa jag veeeeeeet att jag har några kilo kvar att gå ner efter graviditeten men fyyyy faaan va gott svensk choklad är ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0