The love of my life, my son

God natt darlings,
dags för mig att gå och lägga mig. Lillen sover som en stock och Kevin kämpar på med gästrummet på övervåningen. Imorgon blir det att åka upstate till Kevins farmor och farfar och umgås med hela tjocka släkten, är lagom taggad för det...men, men. Det blir första gången som de ser Kadien.

Idag hämtade jag hem bilderna från fotostudion, så himla gulliga! Som jag sa förut så är bilderna som man kan se online täckta av en stor vattenstämpel (?) så man kan inte se hans ansikte, så jag fick göra det bästa av situationen för eran skull, och ta kort på korten, haha! (oroa er inte kära mamma & pappa, ni får såklart bilder när ni kommer hit!!) So, here is my baby -





Kommentarer
linda

Vilka fina och härliga bilder! Lilla sötisen ;)

2011-07-20 @ 08:21:27
URL: http://bylindaly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0