Utmattad!

Oooohh.... idag måste jag nog säga att dagen äntligen börjar ta slut, och jag hoppas på lite sömn inatt!
Natten till idag, och hela dagen idag har vart att amma, amma, amma....lillen har inte haft nåt stopp i sin lilla mage. Jag fick för första gången idag ta till lite mjölkersättning för att lugna ner min annars så lugna och tysta bebis. Lilla stackaren växer väl så det knakar.... men som sagt - jag hoppas på lite sömn, men först ska jag kolla på ett nytt avsnitt av "teen mom" på TV'n. God natt!


Kommentarer
Tove

Isabelle, jag måste få fråga, vart i New York bor ni? På Manhattan eller inågon förort? Lite nyfiken bara

2011-07-27 @ 11:36:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0