Dagens roligaste!

Jag var supertrött imorse och våran elekteriker var i köket när jag kom upp, men jag var inte speciellt social och orkade inte säga hej, men han ville såklart annorlunda....

Elektriker: "Gooooood morgning, didnt you see me here?"
Jag : "Mmm, I'm tired, I was in my own little world."
Elektriker: "Aren't we all? HAHAHAHA, and my world is a great one...."

Det är mycket roligare om ni kände honom - han ser ut som maneterna från "hajar som hajar" och pratar med riktigt djup patua (om ni undrar vad det är så är det jamaikanska "språket" eller dialekten....) och han är stort fan av mindre lagliga droger om man säger så. Jag och Kevin skrattade ihjäl oss, för att komma från honom var det klockrent!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0