Happy midsommar!

Man kan ju tycka att eftersom jag är mammaledig så har jag massa tid att blogga, men det är verkligen det motsatta! Eller ja, tid har jag kanske men jag prioriterar hellre att fixa i huset, mysa med lillen eller ta en powernap ;)


Idag är det lördag, vilket betyder att Kevin är hemma och vi har massor att göra! Idag är vårat mission att hitta rätt ställe att köpa bänkskivan till diskbänken! Allt annat i köket är klart, äntligen. Jag hämtade hem alla hantag till luckorna från mitt jobb igår. Det var lite kontigt att gå till kontoret men superkul när jag väl var där. Det blev 3 timmars babbel och skvaller och gullande med Kadien. Skönt iaf att mitt skrivbord fortfarande stod där det skulle och alla mina papper och bilder var fortfarande uppe! Min chef sa att jag kan komma tillbaka när jag vill, heltid eller deltid så det känns superbra.

På eftermidaagen idag ska fina Juicy komma och hälsa på, jag har inte träffat henne sen min babyshower i början av April så det är på tiden att vi ses! Det ska bli kul med lite svensk sällskap, haha.

Och glad midsommar Sverige! Midsommar är verkligen en av mina favorit helger så jag saknar absolut Sverige idag! Hoppas ni har det fantastiskt där hemma med massa jordgubbar, sol, alkohol och god mat! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0