Lördags mys

Vi hade en riktigt jobbig natt, eller det senaste dygnet har vart lite tufft. Lillen verkar ha kommit in i en liten period när han kräver mat, mat, mat så man kan lugnt säga att han hängt vid bröstet de senaste 24 timmarna. Mysigt men ganska utmattande också! Det blev ingen vila alls igår för min del, och när pumpkin fortfarande var vaken halv 4 imorse så tog Kevin över - laddad med flaskor med bröstmjölk =) Sen somnade jag och vaknade runt 8 av att Kevin låg ihoptryckt bakom mig och lillen låg och sov på Kevin sida av sängen.


Sen slappade vi (halvdöda) i sängen med Kadien tills efter 11 imorse innan vi släpade oss upp för att bada honom och duscha, och nu väntar jag hem frukost från IHOP innan vi är redo för dagen! Det blir att springa lite ärenden, banken osv, sen måste vi hem till huset och hämta lite mer kläder (ja, det kanske jag inte sagt - vi stannar hos svärisarna just nu tills vårat kök blir klart!) sen till bebisaffären och handla blöjor och en present till en vän som har sin babyshower imorgon.

Avslappnad och mysig lördag helt enkelt, och jag hoppas att jag får en powernap senare i eftermiddag också - det kan behövas.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0