16 Mars

Så slö och trött idag....... hade mardrömmar hela natten så sov dåligt. Jobbet var ganska segt (vilket ifs var skönt eftersom det vart så stressigt senaste veckorna!) Tog en promenad efter jobbet eftersom det fortfarande är ljust ute - och 13º visar det på nu och klockan är..... 19.30! Amazing. Börjar bli vår här. Ikväll ska jag bara slappa och försöka somna tidigt. Kev jobbar över ikväll så kommer nog inte hem förrens tidigt imorgon bitti heller så lika bra att passa på och vila. Just ja - jag har inte visat vilka fina saker min kära mamma skickade hit! Böcker och bebiskläder - men smart som jag är har jag redan släpat det till huset =( Får ta kort på det i helgen så ni får se senare - tack mami ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0