21 Mars

Helgen var faktiskt riktigt bra! I lördags var jag i gallerian med Jennifer, hon shoppade och jag var sällskap. För ovanlighetens skull så hittade jag ingenting alls...trist för mig men bra för min ekonomi och sånt jobbigt. Sen var jag i huset en sväng, sen hem och laga mat med Tanisha, och vi bakade äppelpaj & muffins också. Det blev en mysig liten middag på kvällen sen somnade jag som en stock medans Okeeffe och Kevin spelade playstation. Söndagen....var vi och shoppade möbler till sovrummet, sen hade vi några ärenden att uträtta, sen blev det huset igen. Målade lister och satte upp persienner, vi börjar bli klara nu....Igår kväll var vi trötta och köpte hem mat och kollade på film-  "Due Date" - hysteriskt kul, den borde ni se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0